~ShErA~
Assalamualaikum..
Hmm..tiba-tiba macam kelu nak berkata2..terlalu lama sebenarnya meninggalkan dunia blogging ni.
Entah mengapa..walau hati meronta2 nak menulis..tapi jari jemari semacam tak bergerak..kaku!
Hari ni ntah macam mana...terpanggil untuk menjenguk blog yang telah lama aku biarkan bagaikan tak bertuan..aduhaiii..rindu sangat..
 
Oklah..sebenarnya aku masih lagi giat berkebun bagai..meneruskan laman impianku..
setelah lebih 4 tahun aku bertungkus lumus..setakat ini hasilnya laman yang aku buat dengan kudratku yang tak seberapa..masih banyak lagi yang belum tercapai..
 
 
Rumputku semakin menghijau..pokok2 yang dibuat pagaran pun semakin matang..Alhamdulillah..sejuk sikit bila lepak2 kat pondok..
 
Sumber inspirasi..tentunya majalah LAMAN!
 
Sebahagian daripada laman kecilku..Impatient menjadi penyeri untuk laman aku yang dikuasai tumbuhan hijau..
 
Oklah..taktau dah nak crita apa lagi..ayat pun macam skema ja..tak dak idea..anyway..terima kasih nooo kat kawan2 yang masih sudi jengok blog usang ni..
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...