~ShErA~
Salam...
wahhh..dah lama rasanya tak update blog aku ni
virus malas aku dah kritikal..
bkn takdak crita..tp tak tau nak bercerita
tahap otak dah beku..
bulan lepas mmg bleh label bulan malas
segala2nya aku malas..
org kedah kata penyegan pait..hehe
erm..plg tak tahan tgk rumput punya la panjang
kat depan ngan blkg rumah
sbb dah takdak mood nak jaga mcm dulu
pokok2 dlm pasu aku siram2 gitu jelah
tak lama lg aku dah nak pindah rumah sendiri
mgkn sblm raya..tunggu nak dapat kunci jer ni
rumah sendiri nanti harus la wat lanskap cecantik..
smlm my hubby pgl la org mai potong
dan yg tak bestnya..sbb biar panjang sgt
rumput carpet aku dah buruk rupanya bila potong
jom..tgk ada org2 rajin kat rumah aku ni..

expression apa ntah..
xcited sgt kot nak kemas laman rumah..muahaha

mandur kecik..check apa yg tak kena
pekerja yg sgt dedikasi..bleh bg APC ni..
Rajinnyer dia...nanti ambik gaji yer
tadaaa..ni dia hasilnyer..
dah bersih..hasil kerjasama 3 beranak..aku cuma tukang amik gmbr jer..hehehe
2 Responses
  1. aiseh syera..laki hang ka tu hak dok melompat mcm kungfu tuh? dasat jugak naa....ekekeke


  2. ~ShErA~ Says:

    haha..dia mmg mcm tu..perangai tak serupa cikgu..tegegeh!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...