~ShErA~
Salam ceria kawan2..

Kursus deko kek ni dah lama sangat dalam list..tapi tak jumpa tempat dan masa yang sesuai..kali ni Alhamdulillah..nampak poster kursus pendek anjuran Giat Mara Prima Tasek Gelugor..masa, tempat mmg elok sgt & yang penting..yurannya murahhhh..rm30 ja..kursus berjalan secara hands on..dapat kek sponge sorang sebiji..

 Untuk aku yang tak dak langsung ilmu deko kek ni..rasanya kursus ni sangat2lah berbaloi..sekurang-kurangnya..sekarang aku dah boleh la nak deko sendiri2..mula2 tengok cikgu dok demo..uissshh..rasa ketaq jugak la kepala lutut..boleh ka nak berjalan tangan aku ni..tp tu la..belum cuba..belum tahu..tak la susah mana kalau kita guna alat yang betul..teknik yang betul..dan yang penting..kena sabaq noooo..nak buat roses tu la menguji kesabaran skit..kalau dah biasa buat memang takdak hal punya..tapi bagi kami2 yang kosong ni..perlu ingat..practice makes perfect!
 Tadaaa..ni la hasilnya..bagi aku yang tak pernah buat ni..memang rasa berpuas hati..kalau nak lagi kemas..kena la buat selalu..yang simple2 ja..tak mau serabut sangat..kombinasi warna pun sangat penting..
Bersama rakan sekursus..hasil deko masing2..kak ni mula2 tengok..ishh..macam kenal ja..tapi di mana ya?haha..tak puas hati terus tanya..rupanya PK Hem sekolah anak aku..dah brapa kali jumpa dia kat sekolah..adoii..lemah betoi daya ingatan..
3 Responses
  1. Temuk Says:

    As-salam ~ShErA~
    Tahniah dapat peluang mengikuti kursus 'make-up' kek tu. Walaupun first attempt, cantik hasil dekorasi ~ShErA~ tu. Dan ka tak dan, pakat-pakat dengan course mate tu buat kedai kek?


  2. ~ShErA~ Says:

    Waalaikum salam..

    terima kasih Pak Temuk..sudi singgah kat sini..

    hmm..Alhamdulillah..walaupun agak sibuk..tapi masih diberi masa untuk menambah ilmu diluar bidang..setakat ni cukuplah sekadar hobi..InsyaAllah..suatu hari nanti manalah tahu kalau ada rezeki nak jgk bukak kedai kek..minat tu ada..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...