~ShErA~
Permintaan en.abg untuk makan ciskek hasil air tangan aku....adoiii..sumpah takut betul dengan cabaran beliau kali ini...langsung tak pernah cuba..rasa macam susah ja nak buat..pastu bermulalah episod pencarian melalui en.google segala macam versi resepi ciskek..setelah sepurnama menelaah dan berguru melalui alam cyber ni..aku memberanikan diri..Cubaan kali pertama..memang hancur..cisss betullah..pastu cuba lagi..kali ni aku campur gaul segala resepi yang ada..
dan inilah hasilnya...

Hasil setakat ni memang menepati KPI tekak en.abg..ok..cukuplah setakat itu..tekak orang lain aku tak ambil pusing..tapi setelah aku bawak pi sekolah time buat potluck..dapatlah tempahan dari kawan2..haha..baru belajaq2 buat..berani pulak tu ambil tempahan..tak sedaq diri betoi..setakat ni dah lebih 20 biji aku buat..tapi tu la..aku bukan nak bisnes..sekadar hobi..tapi kadang2 penatlah jugak..tak boleh untung pun..apapun janji benda yang aku buat ni enjoyyy..hilangkan stress!

Jom jamu selera..
Resepi nanti aku letak ya..next entry..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...