~ShErA~
Hi All...
nak crita apa yer..erm..oklah..
citer la pasal peristiwa hari ni..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ekceli besday aku lagi 2 hari..26 Mei
semalam my x-student call..diaorang ckp nak dtg rumah
hish..pelik gak aku..tetiba jer muncul depa ni
so..aku pun ok jer..takdak hal..ingat jugak kat cikgu depa ni
depa kata saja ja nak jumpak cikgu..

ramai yg dapat p sambung belajar
tapi..rupa2nya..depa ni nak mai sambut besday aku..
nak tunggu selasa..depa gheja dan ada yg ada kelas

janji ngan depa nak buat mihun tomyam jer
last2..kul 12 tghari depa dah sampai..aku apa pun tak msk lagi
yelah.kul 9 baru g pasar..pastu my hubby kuar..cabut larik..
tgl la aku ngan anak2..mana la nak dan masak

jadi..alang2 depa dah mai..

aku kerah depa la tolong aku masak..haha
nak tau sapa yg paling rajin..hehe..anak teruna berbaju biru tu
dia yg sibuk dok tlg aku wat tomyam..

pandai masak ni..jgn memain..
hai si tudung merah..rugi tau klu tak buat calon suami..hihi

ish..terharu jgk la aku kan..tahun lepas..

depa ni jgk yg buat suprise party kat aku
mmg best la geng2 ni..wlupun dulu2 cikgu depa ni cengey sgt..
ingat ya..marah tandanya sayang...
cikgu cuma nak hangpa berjaya...


dah besar2 panjang..bleh tawin dah ni..
duduk blkg:shahidah zafri,amanina,aku la,syuhada n fatin
duduk dpn: liyana,shahidah othman, azimah, syuhada fadzil n syamim


hah..tgk tu..sibuk ngan hanset jer..pakwe la tu..
-amanina n shahidah othman-


amboi..amboi..jadi rebutan nampak si chef ni..

-azimah,shamim n syuhadah-

owh..sedap sungguh makan noh...

-liyana n fatin-

wah..wah..nak ambik sorang satu yer..

tak bleh..tak bleh..yang sekor tu bleh laa...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anyway..terima kasih bebanyak..
seronok sesangat..korang ingat kat cikgu lagi..
sudi jenguk2 cikgu kat sini wlu terpaksa mai jauh..
cikgu doakan hangpa semua berjaya dalam bidang yg diceburi
dan..cikgu teringin nak tengok hangpa 10 thn akan datang...

ok..adios..salam sayang berpanjangan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...