~ShErA~
Memang hari ni aku sgt2 gumbira...
yolah..dapat hadiah dr my hubby..
dan bendalah tu...sgt2 la menepati citarasa aku
awal bulan hari tu dia ada tanya aku..
hadiah besday nak apa..
then aku kata nak handbag Carlo Rino
aku dah ushar beg tu..dalam 3 ratus lebih..
tp aku tak la harap sangat..
saja ja habaq..dah dia tanya kan
dan citer bab hadiah besday ni berlalu begitu saja...

sampai la hari ni..
pagi2 biasanya dia gerak dulu ke skolah
dan mcm biasa jgk..dia akan ubah keta aku
sbb aku slalu parking blakang keta dia..
erm..masa tu rasanya dia letak handbag ni dlm keta aku..

owh..aku sgt la terkujat..
ada something kat seat keta..
aku dah sengih sampai ke telinga..
wahhh..mesti besday present aku..
then terus call hubby..ckp thank you..
aku agak jer handbag carlo rino..but!!!
horayyy....mak aiii...guess what???
ada kat bwh tuuu..


'BONIA & A BOUQUET OF ROSES'

Besaq giler bag ni...suka..suka..suka!


cantik la tali dia..ada jalin benang warna2..



Design yang nmpk elegant..cool...

pandangan sisi..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wlu apa pun..my dear..thank you so much..
i lap u lahh...
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...