~ShErA~
Salam..

erm..cuti skolah dah bermula..
kenduri kendara pun byk sangat
tp satu pun aku tak dan nak pi..hehe..
petang ni plan nak balik alor staq..kg laki aku..
tgk la mgkn 2/3 hari jer
mgu depan laki aku kata nk p cameron highland
tido la semalam dua kot kat sana
oklah..nanti klu dah pi..aku update sini yer..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

owhh..tetiba teringat kat budak2 skolah aku
baru2 ni kan besday aku..
diaorang wat surprise party masa last ari skolah tu.
wahhh..skali lagi aku dilanda perasaan terharu..
diaorang ni..mmg geng yg sgt2 aku hangin...
mmg asyik kena laser jer..keja lambat siap
tp tu la..aku marah2..sbb aku nak diaorg ni berjaya ja..
hehe..maksudnya..depa ni tak simpan dlm hati la ayat2 menikam aku..
besday cikgu depa ingat jugak ya..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ucapan untuk aku...tima kasih...tima kasih..


ish..tgk tu..mcm2 aksi..nakal bebudak ni


hah..ni time kunun2 sopan la..


kek untuk cikgu..gracias..gracias..

whoaaa...kad ucapan buat sendiri yer..sedih jer muka saya tu..

awat tak lukis bagi nampak cengey skit...hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...