~ShErA~
Akhirnya orkidku dah dapat rumah baru..simple ja..oklah tu untuk permulaan..modal pun kecik ja..kalau ikut hajat di hati hari tu..aku teringin nak buat pergola..tapi setelah dihitung-hitung..ada benda lagi penting nak buat..terpaksa la lupakan hasrat tu buat sementara waktu..

Rumah orkid ni aku tempah kat abang aku..bagi design dan budget..so inilah hasilnya..kecik sj..size 7'x4'....boleh la kot muat 30-40 pokok..yang agak-agak boleh tahan panas..hujan..kena la tanam kat tunggul tembusu tu..

Rumah orkid ni guna besi wrought iron..pastu dia tambah design bunga skit kat atas tu..setelah tgk ada budget skit lagi..aku suruh letak bumbung transparent..so cahaya boleh masuk seterusnya melindungi orkid aku daripada terkena hujan..
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...