~ShErA~
pelik kan tgk tajuk tu..biasanya org kata 'lawatan sambil belajar'
tapi tu la..PKP aku soh tukar..Belajar Sambil Melawat
logiknya..tujuan utama kita adalah untuk belajar
dan lawatan itu cuma membantu proses belajar itu..
ooo..betoi..betoi..jadi kita pergi belajar sambil2 melawat..
Proses nak wat lawatan sekolah ni mmg rumit..byk prosedur
tp klu follow bebetoi..ikut kaedah dan jalannya..takdak la susah
dan kena planning dan buat awal2
kena carik sponsor..eii..ni yg lemah ni..
surat menyurat ni tak yah crita la..mcm2 dok ada
aku memula pening gak..nak.nak mmg aku sorang jer yg handle lawatan ni
yelah..aku sorang jer dalam panitia ni..
tp..apa yg penting..tanya orang2 lama dan yg berpengalaman
jgn buat ikut kepala sendiri jer..
dan setelah setel semua paper work..
program ni pun dilaksanakan..
Program Belajar Sambil Melawat Pelajar MPV-RJP
Tempat:Kuala Lumpur (k.kraf kebangsaan, UiTM,MIA, Muzium, Jalan TAR-textile walk )
Tarikh : 28-31 Mac 2009 (4 hari 3 malam)
Tempat penginapan: Rumah Puspanita
Bayaran: RM15 jer/pelajar (aku carik sponsor weiii)

ok..baca doa..perjalanan jauh ni..
wah..wah..seronok yer

kat depan rumah puspanita...
Dengan Kak Chik(PKP) kat Komplek kraf..
Hari Kraf Kebangsaan 2009

UiTM Shah Alam
Studio ni tempat aku dulu2 ler
Lecturer aku dulu ni...waaa..best sgt..
maintain jer En. Syuk..mcm dulu2 jgk

kat depan fashion department
ish..tak sangka..dah hampir 8 thn aku tinggalkan..

dalam studio fashion di Malaysian Institute of Art
ni pelajar2 4RJP..dia org ni mmg best..
Galeri Seni MIA
nak masuk muzium..
Lokasi terakhir sebelum bertolak balik ke Penang
Muzium Negara
byk benda bebudak ni bleh belajar dalam ni pasal Fesyen & Pakaian
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Akhirnya..kami selamat sampai ke Penang..dan aku bersyukur sgt..program aku ni berjalan dengan lancar..harap2 nanti bleh buat lagi..InsyaAllah..
Jutaan terima kasih buat Kak Chik, Cikgu Jamil dan Cikgu Shuhani sebab sanggup jadi guru pengiring..terpaksa import..hehehe

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...