~ShErA~
wahhh..dah mula buat perancangan nak masuk rumah baru..
angan-angan tak hengat punya..

tp tu la..pentingkan planning tu?

dalam kepala ni dah mcm2 nak buat..

hehehe..cukup ke duit tu..


erm..mungkin bulan depan atau bln 8 dah bleh masuk rumah

1st sekali nak kena extend dapur, ruang basuh,bilik dan anjung

ayoyo..byk ni duit aku akan mengalir kluarr..

tu tak kira lagi nak buat grill, kitchen cabinet dan bagai..



takpa..takpa..budget kena betoi2 ni

barang2 rumah klu bleh nak pakai yg lama jer

semua baru lagi..ala..baru pakai 2-3 tahun

cuma takut tak kena dgn konsep..


okeh..jom tgk aku punya planning dan angan-angan ni..

haha..angan2 jer tau..ikut budget ler..klu lebih bleh la nak buat

Tu dia..ish..slidding door tak pasang lagi ni..haa..kat tepi tu la nak extend dapur,bilik ngan anjung..

erm..nak bagi rumah ngadap padang..

klu bleh nak bukak buat pagar kat tepi tu.

nampak tak..dah siap ada wakaf kat tepi pdg tu

huhu..apa2 pun kena mintak kelulusan dulu

kang tak pepasal kena denda.

Pergola ni nak buat kat depan sliding door tu..

bagi sama ngan anjung parking keta
aku klu bleh nak simple jer ruang tamu ni..nice kan?
yang ni plak ruang keluarga merangkap ruang menonton
tak nak dok kat ruang tamu..nanti gangu jer



ini la part paling aku suka...wahhh..nak macam ni..

simple but nice..harap2 cukup la budget aku


Cadangan untuk bilik tido utama..bagi ceria skit

tak banyak budget ni..


Ni design untuk bilik faris..nak built-in furniture

jimat ruang..siap duit jer la


hihi..asal anak pompuan..mesti pink ek..

sweet kan..untuk bilik Anaqee..

bilik yg takberapa luas tu..nak buat bilik kerja..

kemas jer kan..harus kena buat!

yelaa..cikgu cikgi ni..byk tul buku2

dan akhir skali..bilik tetamu dan bilik solat

oklah mcm ni jer..

(klu tak bertambah la anak aku..

klu ada lagi..nanti2 la pikir konsep apa nak buat)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

itu jelah stkt ni yg telah aku berangankan...

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...