~ShErA~
Sudah beberapa hari tak update blog..kesibukkan melanda..maklumlah cuti sekolah sudah bermula..perut asyik kenyang dengan kenduri kendara..dan tak sempat lekat kat rumah...tapi laman tetap aku jenguk..dapat siram sehari sekali pun jadilah..hmmm 2 minggu cuti aku nak memanfaat sepenuhnya untuk upgrade laman..hihi..berangan jelah..kertas exam pun tak habis marking lagi..walaupun hanya 2 kelas..tapi kertas aku tak ada objektif..sepenuhnya struktur..memang pening nak menandanya...ala..sehari pun boleh siap..tp hang malaih!.apalagi..jom rehat-rehatkan minda..kita terapi dengan pokok-pokok hiasan di laman..

Untuk kali ini jom tengok keladi dari keluarga Araceae yang terdapat di laman aku...terdiri daripada caladium, Philodendron, alocasia, aglaonema dan beberapa jenis lagi...actually aku pun masih baru pasal keladi ni...belum cukup ilmu..ada lagi 3-4 jenis yang tak sempat nak ambik gambar..so layan jelah mana yang ada..
Caladium Bicolor
Aglaonema
Alocasia
Philodendron mamei
Caladium
2 Responses
  1. Temuk Says:

    Assalamu'alaikum CIKGU ShErA
    Terima kasih menjenguk blog Pak Temuk. You have a beautiful family. And of course, you have a beautiful blog. Keladi-keladi itu memang ayu dan menggamit, apa lagi masing-masing disinggahsanakan dalam pasu-pasu yang cantik. Selamat bercuti, Cikgu!


  2. ~ShErA~ Says:

    Waalaikumsalam Pak Temuk..terima kasih sebab sudi singgah dan komen..and really appriciate it!blog sekadar berkongsi sedikit kegembiraan dlm family & ilmu di laman yang tak seberapa..jemput datang lagi ya!:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...