~ShErA~
Hari ni en.suami ajak pergi layan movie...memang crita yang ditunggu2..apa lagi..lepas abis program kat sekolah..aku terus ke Sunway Carnival & sampai lebih kurang pukul 12.30tgh..then tunggu en.suami lebih kurang 15 minit..tanpa buang masa terus terjah ke GSC tengok ticket..alahaiii...dah terlepas show pukul 11.30pg..nak tak nak kena la tunggu next show pukul 2.05ptg..itu pun tinggal seat depan2 ja..aku ni dah berbelah bagi..teringat kat anak2 dok kat taska...kesian pulak kat depa..dah la masa hantar pagi tadi..depa 3 beradik sj ada hari ni..Tapi dah alang2 sampai..teruskan jugak niat nak dating dengan en.suami..bukan selalu pun..tapi lepas ni banyak lagi movie nak dilayan..termasuklah Transformers..wajib tengok ni!
Ok..apa yang boleh aku katakan..memang layannn..penuh dengan aksi2 yang menggegarkan kepala otak aku..cuma aku frust skit..banyak sangat aksi tembak menembak..sebabnya misi kali ni depa lawan dengan geng mafia kat Brazil...aku nak tengok depa pecut keta..tak banyak skill yang ditonjolkan kali ni...supaya aku boleh jadikan sumber inspirasi aku di atas jalan raya.ok geng..crita banyak2 pun tak guna..lagi puas hati pi layan sendiri..zasssss..
Labels: edit post
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...