~ShErA~
Petang2 macam ni bikin aku jadi tarzan...adoiii..bukan kali pertama Anaqee buat perangai mcm ni..tahun ni saja dah beberapa kali lipstik aku jadi mangsa dia...huhu..sabar..sabar..tahan marah tu cik kak oiii..Istighfar banyak2...hmmm..budak2 ni kalau senyap tu..maksudnya ada la projek mega depa..kalau bagitau en.suami..mesti aku jugak yang dipersalahkan..kenapa tak simpan tempat tersorok kalau dah tau Anaqee suka main benda tu...huhu..memang silap aku..tadi keluarkan dari handbag..terus letak dalam bakul atas almari...tak terfikir yang dia akan berani main lagi lipstik aku selepas kena teruk dengan aku bulan lepas..huhu..kenapa la anak ibu ni tak serik2 jugak...adakah kerana naluri keperempuanan dia dah terserlah..tapi apasal yang pi conteng pintu bilik tu???huhu..tension..tension..cukuplah setakat ini...baik aku berhibernasi dengan dak Haris....hilangkan tension..arghhhhh!
Oh tidakkk...nasib baik ibu tak datang mood mak tiri hari ni..

Alamakkkk...rapat teruih..ini en.suami baik hati tolong gantikan sebab anak kesayangan dia punya kerja..tapi kali ni memang tak payah nak harap la..silap2 dapat kata2 'manis' dari dia...abaikan..
Eiiiii..tension2...
2 Responses
  1. Aina Says:

    kih kih...anak pompuan sorang baru ni.kalau ada geng esok, mesti lg hebat projek mega diorang :))

    sabaq nooo :P


  2. ~ShErA~ Says:

    huhu..menguji kesabaran betoi la kak...baru 3 org..kalau cukup sedozen...huhhh..tak cukup oksigen!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...