~ShErA~
dok sesaja..try godek2 fotopages..tahun 2005 aku buat..

hihi..jumpak gambar kawin kami..masa muda2 dulu...

ish..sat saja..ni dah 5 thn usia perkahwinan kami

anak pun dah 2...tapi perjalanan masih jauh..

byk dugaan hidup berumahtangga ni

kurang2 10 thn baru betul2 kita kenal pasangan kita

luar dan dalam..tu pun belum tentu bahagia berpanjangan

harap2 kami dapat sama2 menempuh suka duka bersama2

terima kelemahan pasangan seadanya...


cewahhh..ciuman pertama dari seorang en.suami..ish..iyer ker..hehe..

ni masa kenduri kat rmh aku..actually, dah nikah gantung 2 bulan sebelum kenduri..
sesi bergambar la yg paling tak tahan..lotih.mcm2 cameraman soh buat..mcm tu la..mcm ni la..

haa..ni gambar masa majlis akad nikah...serba putih..


senyum pun dah mcm terpaksa time ni..laparrrr dan letih..tp kena maintain..ish..pengantin mana bleh masam2..


masa ni tgh tunggu pihak lelaki..nak g belah sana plak..raya ke-4.



kih..kih..aku ker ni..ish..laki aku pun dah lain skrg ni..yelah..dah mak ngan bapak budak..

badan pun dah berisi skit..

wahhhh..bahagianyer masa ni..senyum tak hengat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...