~ShErA~
hallluuu...

kih..kih..bleh plak celik bijik mata aku time2 mcm ni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

alang2 dah tak bleh tido..baik aku story pasai mek kecik ni

ahaa...ni la NURFARISYA ANAQEE BINTI RIZUAN

lahir pada 6 Januari 2008

puteri aku ni lain skit dr abang dia

masa ngandung..aduhhh..mmg tak larat sangat

aku mmg cepat naik hangin..dan pemalas..hehe


tapi tu la..bersalin kat depa ni..aku rasa mmg mudah

masa kat anaqee..aku mula sakit kul 8.30pg..

then kul 9 g spital..terus masuk labour room

kul 10.15pg..dah bersalin..


ms dalam pantang..aku tensen jgk

anaqee ni tak mau tido siang..kalau dia bgn kul 10pg tu..

huh..alamatnyer..malam karang la baru dia tido balik

klu masuk buaian..mesti sentiasa kena gerak..

last2 aku g beli buaian elektrik..senang skit..


erm..mcm sekejap jer masa berlalu..

la ni dah pandai mcm2...paling suka main air la..

cuma problemnyer dia tak nak makan

badan dah susut byk..dah touch line kuning

risau betul la..bulan depan kalu tak naik jgk berat dia

kena jumpa pakar..mencinyer..

dia ni susu formula pun taknak minum..harap BF jer..

dah mcm2 aku tukar..NAN,anmum,sustagen,progress

la ni aku try pediasure..utk budak cerewet makan..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

masa ni dah kurus skit..setahun lebih...
masa kecik2..org cakap dia rupa jepun skit..

ada cerita disebalik tu...
al-kisah..nama anaqee ni..ayah dia yg nak sgt2..

dia berkenan nama tu sbb masa dia ngajor kat skolah lama..

ada student dia baru balik dari jepun..nama Anaki..
anaqi ni maksud dia..'keindahan yang menawan hati'

si debab...penat oo nak dukung masa ni.

baru 4 bulan kot masa ni masa ni baru bleh merangkak rasanya..habih dia pusing satu rumah..masih debab!

ni dia dah start kurus skit..setahun lebih ms ni..
kesian anaqee..sejuk giler..masuk rumah salji pakai sleeveless..
apa la ibu ni..tgk idung dia..dah merah..
erm..anaqee ni ada tanda lahir..
klu dia sejuk maka akan timbul la tanda merah kat idung dan dahi..
alahai anak dara ibu..

setahun lebih gak ni..masa ni selamber jer aku bawak anaqee ikut rombongan skolah ke KL
nasib baik anak ibu ni ok jer dok dlm bas..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
okeh..tu jer..nanti2 aku citer lagi perkembangan anak2 ni..
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...