~ShErA~
Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain


Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi

Ingin sekali sekala jadi penerima

Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta

Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang

Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu

Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang

Janganlah engkau tak terbang pulang

Ku nanti penuh kerinduan

Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia

Kerana setia yang mencipta bahagiamu


Hari ni menjadi hari yg sgt bermakna buat aku.
kiranya..sepanjang perkahwinan aku selama 5 tahun..
inilah kali pertama aku dapat sambut besday ngan my hubby
dulunya..tiap2 tahun..mesti time besday aku dia tak ada..
ada jer kursus n mesyuarat kat luar..

dah buat kali pertama ni la yg aku sgt2 terharu..
pagi tadi aku g skolah mcm biasa..
tak expect apa2 pun...
then..ms tgh mkn kat kantin..
cikgu yasmin call..ckp ada org antar bunga..so dia dah tlg sign.
uish..biaq betoi..takkan la laki aku nak buat gheja mcm ni..

aku pun terus la ke bilik guru..
then nmpk la a bouquet of roses...
wahhhh...berbunga2 hati aku..
aku capai kad...owh..sungguh terharu.. huhu

'Selamat Hari Lahir'
Luv u so much!
Thanks for everything...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Abang...terima kasih..

seumur hidup ibu..ni lah hari lahir yg sgt2 bermakna

seperti yang abang harapkan..

ibu akan kenang sampai bila-bila...

sayang selalu...




0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...