~ShErA~
salam...

uish..mcm dah lama tak hapdet..

kemalasan ya amat..

lgpun..mcm takdak citer menarik jer nak story mori..

lately ni sibuk skit..byk keja kat skolah..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

owhh..mgu lepas aku ke Melaka..urusan kerja

tak sempat pun nak ronda2..lagipun sorang2..

malaih aku nak pusing2..

then..teringat nak call member lama..

saja nak tanya kabar..last aku jumpa dia dulu..

aku blum kawin pun

tup..tup..aku call..citer2..haha..anak dah dua..

dan dia teringin sgt nak tgk anak2 aku..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wokehh..jom aku citer skit pasal anak sulung aku ni..

MUHAMMAD FARIS HAQEEMI

lahir pada 29 Disember 2005

aku ngandung kat dia..mudah sangat..kiranya semua senang la

bersalin pun senang..jaga masa kecik2 pun tak byk hal..

tapi..bila dah besaq skit...byk ragam dia..sejak dah berkawan2..cakap pun dah pandai..

geram aku..skrg ni dah pandai merajuk2..

masuk bilik n tutup pintu

wah..wah..dah cukup besaq ka deiii..

n sedikit berangin/memberontak..

mmg mcm ni ka proses perkembangan budak dlm usia 3-4 thn..

kdg2 aku risau sgt...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

faris ngan ayah..kat dataran helang..langkawi..


faris & aiman..anak abang aku..pening kapla bila 2 org ni berjumpa...

cewahhh..bila sikat rambut jer..mesti nak ada style..pacak!

ni didikan ayah dia la ni..kunun2..hensem la..

dia ni..klu bab menyengih mmg cukup mau..turun ayah dia lagi..
bunga betoi la...


masa ni brapa tahun ekk..ish..2 thn lebih kot
ni masa dia kecik2..baru 7 bulan rasanya..chubby masa ni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
itu jer..len kali aku citer pasal puteri kesayanganku plak ek
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...