~ShErA~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

baru balik dari bersoping2...sj p cari kain..nak hntr kat tailor utk baju raya..tarikh tutup tempahan 30hb ni..so..kelam kabut aku p carik..apa2 pun..aku booking dulu..simpan tmpat utk aku 4 pasang..baju anak2 n hubby takpa..aku wat sendiri.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sambil2 tu singgah sat kat AtuZ..cr ribbon ngan jarum utk RE la ni aku tgh gila dok wat ribbon embroidery..baru berjinak2 ngan hobi baru ni...
ala...blajar melalui buku jer..bila dah jd..best sgt
ni slh 1 hasil RE aku..baru try2 kat atas kain perca ja nanti nak try buat kat atas tote bag..
aku blajar melalui buku Suzana Mustafa ....sambil2 tu jenguk2 blog beliau..wahh..amazing..cantik n kreatif sesangat..ntah bila nak dapat peluang belajar sendiri ngan Pn Ann.

cuba jer...pelbagai teknik yang diajar dlm buku Pn.Ann


gabungan folded ribbon roses ngan ribbon blossom..

0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...