~ShErA~
Assalamualaikum wbt...
Rasa teruja melihat pembangunan rmh aku yg aku kira dlm 90% pembinaannya...Mungkin dah rmh sendiri kot.. sebelum ni asyik menyewa je..Tak sabar rasanya nak tunggu siap.
Dalam kepala hotak ni dah plan macam2... tapi kena tengok budget jugak la... Orang cakap nak masuk rumah baru ni kena ada riban2 jugak...tengok la nanti camna...
~~~~~~~~~~~~~
Sebenarnya aku just nak share gambar2 progress rumah aku...
Dari Ladang kelapa sawit.. pastu depa tebang...
buat lot satu2 untuk setiap jenis umah...
banyak jugak la proses sebelum siap sebijik umah.
Takut pun ada gak masa belum nampak rupa umah tu...
biasa la.. sekarang ni macam2 hal... kes developer tipu la...
Alhamdulillah... setakat ni nampak cam ok la.
Aku doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar

Taman Lagenda, Padang Serai, Kulim
jenis rumah: sesebuah setingkat (conner lot)
keluasan tanah:62'x80'
keluasan binaan: 28'x52' (asal) 46'x52 (binaan baru)
Baru nampak rupa rumah dari sudut luaran la
View dari kawasan tepi rumah
Ni pulak view dari kawasan belakang rumah
Dari sudut penjuru... kira rumah aku ni kat corner la
View dari depan... masa ni mat bangla construction buat rumah ni sebagai port
wahh..dah ada nombor rumah..ada ong ka ini no?hihi
Home sweet home... bila la aku nak bleh dok ni??
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...