~ShErA~
projek aku seterusnya...


sulaman bullion ni aku buat utk casing digital camera aku.


masih pakai material yg sama sbb aku beli semeter ari tu


so byk lagi lebih..


bullion ni tak susah mana..just susun2 utk jadikan roses


saja wat warna oren..boring gak roses asyik warna pink


kena plak ngan kain warna coklat ni.


kali ni aku ubah skit design..cedok2 skit idea2 yg aku tgk kat buku


klu perasan..design RE pn Ann..kat page blkg buku beliau.


proses awal..sekejap jer ni..daun jer tak berapa nak menjadik lagi


ada yg elok..ada yg mcm cacat jer..hihi..takpa..takpa..blajar lagi.


erm..dah tambah french knot..berseri skit nampak.. fuhh..lega..siap jgk akhirnya..dah bleh letak digital camera aku...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...