~ShErA~
Pejam celik pejam celik..sekejap jer ms berlalu
dah sebulan dah rumah aku dlm proses renovate
erm..klu dihitung2..kira cepat jgk depa ni wat keja..
syabas..syabas..

kemarin aku g jenguk2 depa wat keja...
wah..xcitednyer...dah pasang bumbung
so tinggal nak plaster dinding..pasang tiles..
plaster ceiling..buat longkang
bab wiring semua dah siap..kitchen cabinet ayah aku dah uruskan...
hehehe..senangnyer hidup..

erm..xtvt cat mengecat ni aku ngan en.hubby akan buat sendiri
huhu..budget dah semput la..so..ni la cara nak jimat kos..
mcm cerah je harapan aku nak duduk sblm raya haji..
harap2 la sempat..

pandangan dari hadapan...
kelihatan pokok nyior aku yg dah mcm hidup segan mati tak mau..
hehe..apa taknyer..sekali pun aku tak penah siram..

sudut tepi..
yg selepas ni akan jd pandangan hadapan
pandangan dari sisi belakang
ekceli..rumah aku akan jd ngadap padang
hehe..senang aku nak lepas anak2 g main2..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...