~ShErA~
Assalamualaikum...
Rasanya belum terlambat nak ucapkan..

~SeLaMat HaRi RaYa AiDilFiTri~

Dikesempatan ini jugak..
Aku mohon maaf atas semua kesalahanku.
Baik yang disengaja maupun yang tidak,
yang besar maupun yang kecil,
yang masih ingat maupun yang sudah lupa.

erm..kali ni aku beraya kat kg suami..
kami mmg ikut turn..stkt ni tak pernah la lagi skip
hehe..adil dan saksama..syaratnya..raya ke2 mesti blk kg sblh sana
nasib baik satu negeri..stkt sejam lebih jer perjalanan..
so takdak hal punya..

raya kali ni..
mcm biasa..seawal 11 pagi my hubby dah ajak kuar
jenjalan rumah kengkawan dia
cuma kali ni lain skit..
kami ziarah rumah kwn2 dia yg aku tak pernah jumpa..
yg stkt tgk2 kat facebook..
apa2 pun..semua sempoiii..
erm..tp aku teringin sgt nak jumpa sorang kwn dia ni
tak berkesempatan lagi..
tgu la suatu masa nanti...klu diizinkanNya..

oklah..apa2 pun...
aku harap kita saling memaafkan di atas kekhilafan sesama kita
wlupun sukar melupakan sesuatu yg berlaku..berilah kemaafan..
dan Redha di atas apa yg berlaku..
Percayalah..Allah SWT telah sediakan sesuatu utk kita..

Salam Aidilfitri...Maaf Zahir & Batin
Dari kami sekeluarga
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...