~ShErA~
" Ya Tuhanku, berikanlah kepadaku seorang anak yang soleh. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar permohonanku."


Hari ni dah genap umur haris 4 bulan..

terasa sekejap ja masa itu berlalu..

mcm baru ja kluar dari bilik bersalin..

pengalaman menjaga haris kali ni sgt2 berharga buat aku

sbb aku berpeluang menyusukan dia sepenuhnya hampir 4 bulan.

yelah..aku cuti bersalin sambung terus ngan cuti skolah..

wahaha..bahagia sgt kan..





oklah..jom kenal2 ngan adik haris yer..


Nama penuh: Muhammad Haris Haiqal Bin Rizuan

Tarikh Lahir: 16 September 2010

(sila bercuti setiap kali besday sy..gheh..gheh)

Berat ketika lahir: 3.6 kg



Haris ketika berusia 9 hari..senyum malu2..
baru 5 hari kenai dunia..

saya sudah besaq..3 bulan lebih dah

saya budak baik..senangkan jaga saya..kan ibu kan..kan..
tp skrg sy suka buat perangai skit sbb dah pandai meniarap..penat lahhh..


ok..ni la si haris..
budak kecik yg slalu jadi mangsa abang dan kakaknya.
sabaq jelah adik oiii..depa 2 org tu geng ayah kan..
tgu besaq skit...nanti kita berganding bahu
jgn nanti semua masuk geng ayah sudah..
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...