~ShErA~
Sedihnya..kisah aku beriya2 buat dadih kunun2 ari ni nak pergi LDP ke Kuala Kangsar..huhu..last2 aku & anak2 la yang kena habiskan dadih tu..ada la sedekah kat jiran tetangga sikit..mesti korang tertanya2 kenapa kan?

Semalam aku tidoq pun dah lewat..dekat2 pukul 2..yelah..prepare barang2 untuk pergi hari ni..set alarm pukul 6..bukan senang nak siapkan 3 orang anak2 aku tu..pukul 7.30 pagi bas akan bergerak..jadi dalam pukul 7 memang aku dah kena keluar rumah...cuba teka apa yang terjadi...

AKU TERLEWAT BANGUN!

sedar-sedar dah pukul 6.45pg..tu pun en.suami yang kejutkan..dia pun tak sedar..alarm pun dah ke mana..seriusss..langsung tak dengar..jadi nak tak nak..memang aku tarik diri..takkan nak biar depa tunggu kami anak beranak yang dah sah2 akan lewat..paling2 awal pun mesti pukul 8..perjalanan nak pergi sekolah makan masa 1/2 jam..kejutkan budak2 tu pun..punya la liat naik bangun...ermm..ada la hikmahnya tu aku tak dapat join..dan kami ambik keputusan bawak anak2 pergi mandi waterfall..pastu terus balik kampung en.suami yang dah 2 bulan tak balik..zassss
Labels: edit post
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...