~ShErA~
Beberapa hari sebelum hari sukaneka...jenuh dengar Faris bercerita tentang latihan sukaneka yang dibuat 3 hari berturut2..tak habis petang bawak ke malam..betapa seronoknya dia nak bermain..dan hari-hari pesan..ibu dan ayah kena pergi sama..penuh mengharap..akhirnya..pada hari Ahad yang lepas..ayah saja yang pergi..ibu mengintai dari dalam rumah..sebab padangnya betul2 sebelah rumah aku ja..haha..

Seronok jer muka tengok ayah sibuk dok ambik gambar..ok..chaiyok..chaiyok! Alalala..lemah lembutnya anak ibu ni.


Berhati-hati la ibu..setitik pun tak bleh tumpah tau..

yeayyy..dapat hadiah..

jangan memain..johan tau! kira 3/4 hari jugak la dok 'cewi' piala tu..


sekejap2 duduk dalam display cabinet..sekejap2 dok kat rak buku...


meja makan..bilik tidur dia....adoiyaii


nasib baik tak letak dalam peti ais..


Ok..apa-apa pun semoga anak ibu cemerlang dunia & akhirat..


kena seimbang semuanya..


ibu & ayah akan menyokong apa yang terbaik untuk abang dan adik-adik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...