~ShErA~
Minggu ni kami dah setel satu kerja yang agak penting kat dalam rumah..kira aktiviti kekeluargaan la jugak..mencuci aquarium yang bau dah macam bangkai...mmg tak boleh blah punya...sebab utamanya..filter pump tu rosak..ikan-ikan pun kepeningan..dua org budak kecik tu biasa la..tukang nyebok jer lebih..bab2 dengan air ni mmg depa suka sgt..tapi kurang la skit tahap xcited tu...haha..sebab air busuk!so..asyik dok kacau ikan yang kami letak sementara dalam besen..nasib baik tak sampai ajal..

ok..dah bersih air..tapi still ada bau lagi..adusss..tensen aku..rasa udara kurang segar! petang ni baru en.suami nak p beli pump baru.. Baru bersemangat ikan-ikan tu berenang-renang...kalau tak macam hidup dalam keterpaksaan saja dalam aquarium tu. Ikan ni en.suami bagi nama ayah & ibu...kunun2 aku & dia la...versi ikan.. so anak2 akan panggil ikan ibu & ikan ayah..
Sentiasa bersama..tak bleh berenggang.
ikan red parrot ni asyik pergi nyorok kat belakang kayu tu saja..
Red parrot untuk Anaqee dan Haris..

Faris memilih ikan cuci cermin..haha.citarasa out punya!
Terapi minda...boleh jadi ralit dok perati gelagat ikan-ikan ni.

Actually..ada seekor ikan cuci cermin.

esok nak pi cari ikan lagi..bagi meriah skit aquarium.
Labels: edit post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...