~ShErA~
Akhirnya tercapai juga hasrat aku nak memiliki lampu ni..sebagai penyeri laman. Bersusah payah en.suami membuat wiring..ish2..berbakat rupanya..cuma selama ini dia tak mau tunjuk skill..oklah tu..thanks ya en.suamiku..aku tengok sejak akhir-akhir ni..dia dah semakin dekat dengan kerja-kerja di laman ni..syukur kalau dah timbul minat walaupun sedikit..banyak dah dia membantu..aku takkan minta lebih dari itu..biarlah minat itu datang secara natural.. Apa-apa pun...aku berharap semoga suatu hari nanti kami sama-sama berkongsi minat berkebun ni..tentu akan lebih harmoni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...