~ShErA~
Actually dah lama sangat aku minat bidang fotografi ni..dulu aku suarakan kat en.suami nak beli dslr..dia memang gelak ja..dia cakap aku punya minat/hobi tak boleh pakai punya..hangat2 tahi kucing..uissshh..tak patut sungguh!so terpaksa la lupakan hasrat murni tu buat seketika..
Tetiba suatu hari(beberapa bulan yang lalu) en.suami yang beriya2 ajak aku survey nak beli camera ni..wahhhhh..orang mengantuk dibentang tilam & bantal...apa lagi..yapyap yip la..oklah tu berkongsi minat..en.suami siap beli buku bagai..haha..xcited sungguh..dia study pastu ajaq aku pulak..sama2 dapat belajar..tapi benda ni kena banyak explore..eksperimen..berguru dengan orang berpengalaman..teringin nak ambik course..tapi kekangan masa..hmmm..biar la dulu.

~................................................~

Apa-apa pun..sekarang ni aku yang banyak dok godek-godek camera ni..tapi tak terer2 lgpun..en.suami hanya pakai time ada event atau jenjalan ja..takpa..beri aku sedikit masa untuk serasi..
Labels: edit post
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...