~ShErA~
Esok pagi kami akan ikut program sekolah..LDP..jalan-jalan melawat sekitar Kuala Kangsar..ermm..layan jelah. Sekadar nak memenuhi kad biru..cikgu-cikgu diberi 2 pilihan..ikut LDP ke k.kangsar sehari atau kena join forum anjuran PIBG untuk 2 kali sabtu..so pilihan masing2..jadi aku ambil keputusan nak jenjalan..lagipun boleh bawa family..setelah berbincang dengan en.suami..dia setuju nak ikut..sebabnya saja nak bawa anak-anak aku naik bas..ok..angkut semua..sekali dengan Haris sekali..aku yakin Haris memang tak meragam punya..masa dia baru 2 bulan lebih selamber jer aku bawa dia naik cameron highland..ok ja.

Al-kisahnya..aku bercadang nak sponsor la apa2 makanan untuk kawan2 dalam bas nanti..pikir punya pikir..paling senang nak buat inilah dia....
Dadih segera..perasa strawberi dan manggo.Modal pun tak banyak dan mudah! Cara-cara nak buat silalah rujuk kat belakang packaging.
Inilah hasilnya..aku start buat pukul 11.30 malam tadi..tunggu anak-anak semua tidoq..kalau tak..hmmm..akan kedengaranlah suara tarzan aku..sure akan ada punya chef tak bertauliah nak nyibuk.
Nyummy..aku memang suka sangat makan dadih..dulu2 selalu buat sendiri..guna susu lembu asli..masak dengan agar2...sedapnya..tp sekarang dah malas sebab adanya yang segera..hehe
1 Response
  1. sy baru je masak buat dadih, sonang kan ada yg istnt. ^^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...